C50 3719 Kecskemét KK járműskanzen
|
A mozdony kasznija, kapcsolója saját készítésű műgyantaöntvény.
Hajtását egy Busch B360 bányamozdony adja.
Mivel az asztalunk nem rendelkezik vas lapokkal, így a gyárilag beépített mágnes ami a súlyproblémát megoldaná, eltávolításra került, helyére ólomsúly lett elhelyezve.
A hajtáson további átalakításokra is szükség volt, a négy szélének anyagvastagságából le kellett csiszolni ami a motor és akkumulátor terekben helyezkedik el, hogy beleférjen a kicsi kaszniba.
Még az igen apró mérete ellenére is elég sok ólmot lehetett elhelyezni a felépítményben, bár igaz, hogy a fülke ablakain így nem lehet átlátni.
Mozgása méretéhez és a két tengelyhez képest kitűnőnek mondható, meglepően szép lassúmenetre képes. Az eredeti 3 V-os motor helyére egy 6 V-os DC motor került, így nem sokban tér el a Märklin 8 V-os motorjaitól. Az összes kerék szedi az áramot és hajt, az ólomsúlyoknak köszönhetően viszonylag stabilan közlekedik a pályán.
Világítása melegfehér SMD LED-ekkel lett megoldva, a két fényszóró egy-egy LED-et képez. A LED-ek vezetékek segítségével, a motortér felső részében lévő SMD panelre vannak bekötve, a panel pedig érintkezőkkel kapcsolódik a hajtáshoz.
Kapcsolója saját fejlesztésű szerkezet. Más járművel való összekapcsolásra egy kis nyolcas alakú összeakasztóra van szükség. Kinézete és működése az eredeti kisvasúti kapcsolószerkezetekhez hasonló.
|
|